Бічара Сексоголік
Фольксваген пасат б3 або ауді 80 б3
Що взяти?
Відповіді:
Кирило Хом'як
Обидві тачки надійні, але кузов вважається більш стійким у 80-ки, тому що повністю оцинкований, але в принципі це вже не так важливо, тому що абсолютна більшість машин биті (тут оцинковка не рятує, тому що якщо варили , рихтували один хрін гниє місце ремонту). 80-ки, які В3, як зазначалося вище, часто трапляється хутро. інжектор, був у мене такий, в принципі працював нормально, але трапись що - вважай неремонтопридатний, дуже складний у ремонті, тому краще вибрати моноуприскування, карбюратор теж не айс. На В4 80-ках є два відмінні дволітрові мотори - ABT (90 л. с. моновриск) і ABK (115 л. с. нормальний інжектор). Що стосується Пасату В3, моя суб'єктивна думка - вони м'якші за 80-ток. У салоні просторіше. Маючи в своєму розпорядженні сумою 150 т.р. раджу розглядати Ауді 80 В4, Пасат В4, у моєму регіоні за В3 це дуже дорого. У будь-якому випадку, якщо знайти живий екземпляр (нехай це непросто), на ремонтах не зруйнуєшся, запчастини стоять копійки, в ремонті дуже прості (крім хутра вприскування). Це я тобі це як колишній власник бочки Б3 та Пасата Б4-го говорю.
1
Що менше згнило і хиталося. Модель не має значення.
Ласпі
Це вже трупи.
DyNMX
Для музею краще ауді.
злісний медоїд-правдоруб Данило Багров
це найскладніший вибір бо це найкращі з машин що тільки є у світі))))) ну напевно до чого душа більше лежить
Олеся Щербо
Обидві будуть варені, Б5 якщо не дірявий
Устин ***
Мало даних. Навіщо вам авто? Якщо попу катати то ауді якщо для роботи то пасат. Який ви? Я в бочці тупо не вміщаюсь. Обидва авто надійні та дешеві у ремонті. Якщо пощастить знайти в хорошому кузові, то беріть ту, що в кращому стані. Однак я раджу звернути вам увагу на пасат б4, який є доведений до розуму б3. Катаюсь на такому двадцять років і міняти не збираюся.
Артем Сидоров
Надійніше пасат б3. Він просторіший і довший на 19см, ніж бочка. Багажник у пасата б3 місткий (у бочці маленький багажник та ще й бензобак у багажнику знаходиться у 80 б3 на 80 б4 це виправили). Ну і найбільший недолік бочки б3 і б4 - це слабка передня підвіска, а в 80б3 ще й задня. Через занадто маленькі сайлент блоки, які швидко зношуються. А так само ненадійних чашок і опорників передніх стійок із-за чого постійний стукіт у передній підвісці на купинах. Найнадійніші мотори на пасата б3 це 1.6-1.8л але 1.6 звичайно слабенький. Тому мотори RP, ABS, ADZ, AAM, PF-1.8л і EZ, RF, ABN, 1F-1.6л. найнадійніші і не гнутий клапан при обриві ременя ГРМ. А якщо ще ці мотори перероблені під наш рідний карбюратор "солекс" від ваз 2108, то це взагалі тема. Краще брати машину в найпростішій комплектації "барабан" з мінімум електроніки, краще навіть без ГУР, щоб нічого не текло зі звичайною "сухою" рейкою. Ну і звичайно повнопривідну тобто. не "синкро". Коробка передач краща - механіка вона набагато надійніша, ніж автомат. Кузов у пасата б3 так само частково оцинкований як і бочки. Просто тип оцинкування у пасата б3 – гальванічний а у бочки 80 б3, б4 – гаряча оцинкування.
...