Андрій Федотов
Яку олію порадите лити в Audi A7 3.0 TFSI
Яку олію порадите лити в Audi A7 3.0 TFSI
Відповіді:
ВАСЯ БАКІН
Мотюль 5W40
Діма Майсак
Мобил лей та й буде добре!
One bullet, 1 dead
likvi-molli 5-40 moligen
ᅠ
Який би не лий TFSI все одно буде жерти масло. Лій яка дешевша.
Aveiro,Portugal
Та хоч рапсове, але згідно зі специфікацією:
Алі
Teboil 5W40 Масло, яке б не лили. змінюйте не рідше ніж 8000 км
Андрій
На яке грошей вистачає
Судовий юрист, інженер, перекладач.
Технології виробництва масел розвиваються швидше за моторобудівні, так що сьогодні навіть кілька російських маслобрендів допуски VW (насправді, звичайно ж, VAG) для вашого мотора криють із запасом. До речі, слово "навіть" тут не цілком справедливе, тому що РФ з дрімучих радянських часів один зі світових лідерів у трибологи, а хіммотологія взагалі наука чисто вітчизняна, просто не було в СРСР необхідності конкурувати зі світом у сфері олій для автотранспорту, але для важкої військової техніки і для авіації масло з давніх-давен інше... З усього масла взагалі, яке в РФ доступне, вибір у Вас надзвичайно широкий, так що потрібно, з урахуванням: - навантажень на двигун (бензиновий мотор найменш вимогливий до якості масла в діапазоні оборотів ~ 2500-3500/хв), - ступеня зносу мотора (умовно - пробігу), - мінімальних температур холодного старту, вибирати банально найменш дороге з придатного за допусками масла. Мені подобаються Акції у великих мережевих супермаркетах – ціни можна знайти на 40-50% нижчі, ніж автоманазинах. Ну і звичайно потрібно не лінуватися контролювати стан олії перед кожною заправкою паливом, тому що кожна попередня заправка може надіслати сюприз у вигляді бензину, який, за кілька сотень км, здатний сильно погіршити характеристики олії, не кажучи про те, що середньостатистично, морози, в олію потрапляє значно більше безніну з циліндрів... Зрозуміло, олію потрібно міняти по мотогодин: 200-300 - важкі умови руху та міські пробки, 350-400 - місто без жерсті та вільна траса. Звичайно, чесна синтетика навіть із умовно недорогою і найпоширенішою - гідрокрекінгова (розпіарений ZIC-овський VHVI, це і є гідрокрекінг, який використовує багато хто, включаючи Лукойл), доживе в не вбитому моторі і при стерпному паливі і до 500 мотогодин у пробках (чергові нещодавні тести на автомобілях таксі це підтверджують) але протизносні та миючі присадки при цьому знаходяться вже на межі, так що Вам навряд чи буде легше від того, що ви заощадили близько 10 коп. на 1км пробігу, але додатково ризикували ресурсом мотора через "втомленого"...